18 oktober 2006

ijsje

We gingen wandelen, balonnen kopen in de stad, ik ben zaterdag jarig!!
Onderweg zagen we een mooie rode auto. Ik ben dol op auto's, maar dat is algemeen bekend. Mama vroeg of ik op de dam een ijsje wou, maar in plaats van een kusje, wat JA betekent gaf ik haar een duwtje, zo van nee loop maar door. De shouwburg was open enik heb neg even met de deuren gespeeld. Ik vindt het erg leuk en mama zegt dat ik een beetje moet uitkijken. Dan toch maar naar het smulhoekje. en kijk eens aan een ijsje!! speciaal voor mij een schepijsje overgeheveld in een koek. Mama en de frietjes meneer kijken vol spaning toe of ik dit accepteer,...........tuurlijk .
Thuis krijgt mama een telefoontje van het zieknhuis. Mama is een beetje van streek. Ik hoor woorden als PEG sonde, reflux , medicijnen, maaghernia onderzoek, slikfoto, afspraak.
Ik snap er niet veel van. kziewel,.......

Geen opmerkingen: