21 januari 2007

ik kan een heleboel en nog veel meer


Knoopjes open en dicht doen, no problem. van mijn jas en mamas bloes. ik kan zelf mijn broek aan doen, alleen loopt het neit zo fijn als ik twee benen in een broekspijk heb. trui uiten aan, maar dat deed ik al toen ik anderhalf was. schoenen uit jas uit. sokken aan en uit. haren kamen. computer aan en uit zetten. Dat vind ik het leukst als ik dan mijn laptop op mamas tafel zet en de stekker van haar laptop in de mijne probeer te steken, maar ik heb dus geen usb en daar word ik wel een boos van want de stekkers passen dus niet.
gelukkig pas ik nog steeds in de kast. ik indt het erg leuk omerin te gaan zitten. en dan de deurtjes open en dicht te doen. Ook vraag ik mama om in de kast te kruipen, en lol ze doet het nog ook. alleen is het erg jammer dat we er niet samen in passen. dat probeer ik weleensen dan roept mama AU.
Ik vindt schanieren erg leuk .Ik open en sluit deuren en kijk dan door het kiertje bij de schanieren.
Wat ik ook kan is het pak nuricia open maken. eerst dopje opendraaien, dat zit best vast, maar ik ben een grote sterke jongen,...
en dan moet ik een vork uit de bestekbak pakken,....

die in het celofaan prikken ,...............
en dan ,......schenken. hier is ook een filmpje van op photobucket.



1 opmerking:

Melly zei

He looks great hon!!! Miss you guys lots, wish you were on. You even missed my bday:( Anywho, hope you're both doing well. Big kisses for you both. Hopefully see you on the 5th. Love ya lots and remember don't say a word.
love ya, Melly