20 februari 2007

boterhammetje






Vanmorgen gezellig met nicolet op stap geweest, nadat ik het behang van de muur in de gang heb getrokken. Mama had gebehangt toen ik sliep en toen ik smorgens wakker werd was de gang beneden dus niet zoals ie was, en dat vond ik dus niet kunnen. Weg ermee!! Bij de boodschappen heb ik een mooi doosje thee gekocht. vondt ik beter als de reep chocola die mama me probeerde aan te smeren.
's Middags is sanneke geweest, en ik ben bij haar op schoot gekropen. Ze had allemaal mooie
plaatjes meegenomen en we hebben ook een puzzle gemaakt.
's Avonds heb ik mama hevig verrast. Ze ging eten maken en ook een boterhammetje voor mij zodat ik kan kiezen wat ik wil eten. Altijd komt het eropneer dat ze boterhammetjes smeert en visstickjes en kipnuggets en hamburgertjes bakt voor de prullebak want ik eet niet. Maar de grote verrassing was dus dat ik nog voordat mama iets op mijn boterhammetje kon smeren ik de boterham wegsnaaide en hem opat. Goed he!! een hele boterham. Mensen die mij kennen weten wel dat dit een hele prestatie is
voor mij. vn dokter popey kreeg ik dus zitromax ofzo tegen bacteriele infectie, zou dat er mee te maken hebben? Had ik al die tijd een bacteriele infectie door mijn keel sluimeren. Kon ik daarom niet mijn eten doorslikken en spuugde ik het meeste weer uit nadat ik erop gekauwd had? Mama denkt dat dat best wel eens zou kunnen. Ze is er nog steeds niet van overtuigd dat ik vanuit mijn autistisch gedrag niet wil eten. Ze denkt wel dat het mogelijk is , maar overtuigd is ze dus niet, en nu lijkt het er wel op dat er lichamelijke oorzaken meespelen.
Ik voel me trouwens over het algemeen een stuk beter. Ik spring en ren door het huis en maak veel vrolijke geluiden. Ik lijkt weer wat meer op wat ik was voordat ik ziek werd in september vorig jaar. Veelbelovend vind mama.

Geen opmerkingen: