03 februari 2007

McD


Vandaag was mama s'morgens helemaal niet lekker, koorst en migrainne, en ze was dus net iets te laat met haar wonder anti migrainne pil. daardoor lag ze s'morgens op de bank, tot een uurtje of twaalf. Dit ben ik dus helemaal niet gewend, een mama die s'morgens al op de bank ligt. dan zal er wel iets aan de hand zijn? ik heb wel een paar keer aan haar hand getrokken maar ik zag al gauw dat dit niet zou helpen. OK dan vermaak ik mezelf wel.......ik heb het hele huis op zijn kop gezet, de woonkamer dan. best wel leuk. sondevoeding in een beker geschonken, koffie gemaakt, getelefoneerd, computer laten piepen, tv gezapt, LOL
om twaalf uur kwam mama weer in actie en stapte over alle rommel die ik had gemaakt zonder te vallen, knap he!!
het zonnetje scheen en we moesten ook nog naar de apo om depakine, we zouden ook nog nar de Mac gaan. dus onder protest ging ik in de wagen. ik ben altijd een beetje bang als we weg gaan . zelfs als mama zegt dat het ok is. ik ben gewoon zoooooooooo bang voor het ziekenhuis!!
bij de apo duurde het al gauw een half uur want ze hadden niet de jusite dosering depakine. na een hoop gedoe kregen we een andere sterkte. daar moet ik 6,75 ml van ipv van de normale 0,9ml. groot verschil....
we gingen ook naar mac D. ik heb daar heel knap 4 kipnuggets gegeten. Wat ben ik toch een raadsel soms zegt mama. .........hoezo soms?!?

Geen opmerkingen: