17 maart 2007

T-mobile


Gekke mama had een email naar tmobile gestuurd , ne ze verteld over mij. Over hoe ik helemaal uit mijn dak kan gaan van het tmobile logo en dat ik pas in het ziekenhuis was, en dat ik het verdien om opgevrolijkt te worden. en vandaag kwam er een pakketje met de post. Op de doos stond het logo van Tmobile, Wow. leuk hoor. eerst heel goed het logo bekeken en gelezen. Want ook al denkt iedereen van niet, mama gelooft het wel. Ik kan lezen. ik heken logoos, en als mama hema zegt pak ik het goede logootje erbij, bijvoorbeeld. als op het papier KP staat vertel ik aan mama dat er nog een letter bij moet, door haar een potlood te geven en haat hand met potlood op de juiste plek op het papier te zetten. ik lees logoos door er met mijn vinger over te gaan, zaols ook andere kinderen lezen. ook lees ik woorden. ik herken niet alleen logoos maar ook woorden. zo zie ik het woord albertheijn als het in een tekstje staat. en wijs het aan. maar dus even terug naar t mobile. geweldig leuk dat ze die spulletjes naar mij opstuurden. een mooie tas een beker, keychain mooie roze ballonen, allemaal met het logo!!!! t mobile roxx!!

Geen opmerkingen: