26 april 2007

Lekker weertje koekepeertje




Vandaag weer heerlijk zomerig lentedagje, 'sMorgens naar de markt. Om 10 uur was het voor mij eigenlijk al te druk, dus vlogen we even snel over de markt. En toen gingen we langs het postkantoor naar huis, nou daar wordt ik wel vrolijk van. Dan mag ik bij de schouwburg spelen. Maar echt blij werd ik niet toen ik daar aankwam, want de deuren stonden open, vastgezet. ik moest best huilen van de teleurstelling. De aardige mevrouw daarbinnen kwam even naar buiten toen ze mij hoorde huilen en zette de deuren los, zodat ze open en dicht gingen. maar voor mij was het al te laat.De lol was eraf voor mij, dus we gingen om ijzz! dat vond ik wel leuk. ijs is altijd goed.
Smiddags kwam noortje nog even spelen en ze had een mooi verslagboekding van school meegenomen. Ik sta er ook in, met foto zelfs. leuk hoor. Toen we uitgespeeld waren ging noortje (Tamara dus) met haar rode koekblikje naar huis. ik liep mee naar het autootje en vond het errug interesssant. toen noortje zei al ik hem eens starten snapte ik het. Ik snap veel zegt mama. Noortje is ook onder de indruk. s avonds heb ik bijna al mijn kipjes opgegeten. Op het moment ben ik zoooooooooo ongeduldig met mijn kipjes. Ik probeer ze steeds uit de pan te pakken, maar dat is warm. dus dat mag niet. wel mag ik ze zelf omdraaien met een vork.

Geen opmerkingen: