29 juni 2007

depakine en de bus


Dit zijn nieuwe stoere shirts, mooi he!!
anyway, omdat ik vveel knipper en knijp met mijn ogen en gevoelig ben voor licht , en ook veel pyamaparties heb, heeft mama sofia mc rdam gebeld over de medicatie voor mijn epileptie. na wat overleg met artsen en wat heen en weer gebel zijn de dames en hern doctoren eruit. ik kreeg dus 2 keer per dag 0,9 ml. dat zal je niets zeggen.maar we gaan nu naar smorgens 1 ml. ok maakt niet echt erg veel uit . sávonds ga ik naar 2 ml. dat is toch wel weer een groete sprong vindt je ook niet. mama weet nog niet wat ze ervan moet denken. maar na vragen aan de doc kan dit ongezien en kan het kwaad en waar moet ik op letten wat zijn de tekenen als het te veel is zei de doc dat het bij mijn aantal kg-tjes best an en dat als het te veel is ik wat suffig wordt. nuzullen sommige mensen dat niet zon slecht idee vinden om twee uur snachts....lol. maar overdag liever niet nu kan het dus dat door een te lage depakine spiegel mijn kortsluitinkjes voor erg veel onrust in mijn hoofd zorgen en dat ik daardoor niet goed slaap?!? we zullen zien. over drie weken is er weer contact met de doc rdam.
D bus. mama had dus een mailtje naar de bus gestuurd over de ver van de stoep bus. net kreeg ze een telefoontje. bij de appie en bij het ziekenhuis walcheren in vlis worden dus vanaf heden de bussen verzocht dichter bij de stouep te staan. tov huh!
en het derde punt op de agenda is de spraakcomputer. ik had hem vanmorgen in mijn handen en nou dat kan ik best.....hij wordt nu dus aangevraagd bij de cz.....wordt vervolgt de logopediste schrijft een aanbeveling, die stuurt ze naar mama. dan moet mama bij de husarts een verwijzing vragen, de logodame doet er een offerte bij en dan afwachten maar............
De bakfiets is inmiddels gearriveerd, maar staat nog in stukjes bij de fietsenmaker. wordt binnenkort geplakt en zo.
had ik nu nog wat? nou ja ik was vandaag heel vrolijk ondanks de regenbuien buiten. mama en ik hebben veel gezongen en gesprongen.
tammaartje kwam ook spelen. gezellig!

Geen opmerkingen: