14 juni 2007

nieuw












ik kreeg bij de braderie, eigenijk gewoon bij c&a een nieuwe broek en shirts. wel leuk maar de broek wil ik dus niet aan. wil ik niet. de shirts wel. maar de broek , nee .....we zagen ook een leuke raceauto, maar die kon mij niet echt boeien. er zat niet eens een aanhanger aan. geen karretje. niet interesant dus. autoos zijn voor mij interessant als er een aanhanger aanhangt. dan mag hij best wel stilstaan hoor, vindt ik ook mooi maar de aanhanger moet wel vast zitten. een losse aanhanger vindt ik niet interessant, een auto met aanhanger oh my.. dan vraag ik mama om er rondjes om te lopen zodat ik alles goed kan bekijken. heel erg interessaant. tractor vindt ik ook mooi, die hebben ook regelmatig een aanhanger. vlak bij ons wordt gebouwd, daar rijden veel tractorren, ik ga daar graag wandelen, vrachtwagens vindt ik nu minder leuk. het komt ook voor dat ik vrachtwagens niet wil zien en dan draai ik mijn hoofd om of kijk omlaag. best gek want eerst , een week of drie geleden was ik helemaal gek op vrachtwagens....

Geen opmerkingen: