27 juli 2007

eenden eten bananechips



Op de markt kochten we banane chippies. mama dacht dat ik dat misschien wel lekker vond. niet dus. de eenden die we tegenkwamen lusten het wel. ik vondt het heel grappig dat de eend dde chippies at die ik gooide.
Op het marktplein en net ervoorbij eigenlijk wil ik dat mama over bepaalde tegels rijdt, het duurde niet erg lang voordat ze het doorhad, want ik kan goed uitleggen wat ik wil. mama vindt het niet erg als ik zulke voor andere mensen onbegrijpelijke dingen doe of wil, maar zo gek is het niet want denk eens even terug wie speelde er neit dat je niet op de streepjes tussen de stoeptegeltjes mocht staan, of alleen op de witte zebrastrepen mocht lopen. volgens mee heeft bijna iederenn dat wel eens gedaan. dus wacht even met je stempeltje autistisch gedrag. over een paar weken boeit het me niet meer die tegels en maakt het allemaal niks meer uit, dan gaat het spelletje vervelen. maar nu wil ik het dus persee.
Ja zeggen oefenen we nog steeds en ik ben er erg goed in.

Geen opmerkingen: