15 augustus 2007

giraffes




Op de acacia hof staan giraffes geschilderd. die heb ik vandaag van dichtbij gezien want mama ging daar praten met penny van de school. over of ik daar ook naar school mag. het ging wel goed. ik was best stil. kep natuurlijk wel even gehuild in het begin want ik snapte niet wat er nu weer ging gebeuren. niks dus. ik heb met mijn computerspelletje gespeeld(en die daar ook laten liggen, zodat ik deze later via de buuf terugkreeg((mijn buuf heeft connecties)))
deze week vergadering op de school, van de juffies. en dan gaan ze het ook over mij hebben.
omdat dit allemaal nog best wel tijd kan kosten , had henk van rijn gezegd dat het misschien wel goed was dat ik op het kinderdagcentrum alvast eens ging kijken. om te wennen zei mama, ja zei henk. dus wij op pad. mama heeft haar verwachtingen van scholen al geminderd en loopt met het idee thuisleraren rond. maar het valt allemaal wel mee.
in het kort
omdat ik indicatie dagcentrum heb is de leerplicht weg. (dus zeker geen zmlk school zoals iemand voorgesteld had, dankuwel , ik ben niet zeer moeilijk lerend,..in zijn geheel niet. het enige moeilijke eraan is dat mensen in hokjes blijven denken, en alles volgens precieze regels moet gaan. think outside the box!!)
ik ben officieel onleerbaar< dankuwel> scheelt een hoop gedoe!! toedeloe leeerplichtambtenaar!
de gesprekken met acacia zijn in volle gang.
ik heb ter overbrugging gekeken bij de dagbesteding.
deze dagbesteding is brede school.
een klein klasje met een paar andere kindjes met een bonus temidden van een gewone basisschool. (vlak bij de lidl)
daar ga ik om te wennen aan het systeem donderdag en dinsdagmiddag heen. ik mag 9 dagdelen, maar ga er twee.is wel genoeg voor te wennen.
ik heb al gekenen met mama en vondt het leuk. ik heb alle poppen uit de poppenwagen gegooid en ben er lekker in gaan zitten.
ik ga er dus morgen om 11:45 heen , vlak vor middag eten. ideetje van mama, dan kan ik samen met andere kindjes eten. kan misschien positief werken.

Geen opmerkingen: