21 augustus 2007

ziek

ik ben niet lekker. ik wil niet wandelen. ik wil niet in de tuin ik wil niets . ik wil met mama op de bank. lekker slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen
we slapen tot 12:00 zijn te laat voor school
mama belt. hallo school we komen niet.
niet vandaag,
zoooooooooooo moe, zo niet lekker.
paracetamol
liggen
dag school.
het licht doet zeer aan mijn ogen
hoofdpijn
vandaar paracetamol.
helpt goed.
toch nog even in de tuin.
toch nog even lachen
tractor rijden
spelen met klei
mama zegt we gaan oma bellen.
ik loop naar de telefoon..........................
(mama vindt mij knap,
mama vindt veel van mij knap
omdat zegt ze het voor mij toch best moeilijk is om dingen te begrijpen.
en toch begrijp ik en kan ik al zoveel. wat bij een ander kind bijna vanzelf gaat kost mij een berg inspanning en toch kan en doe ik het.en dat vindt ze dan weer knap..)

Geen opmerkingen: