13 september 2007

klok


op het dagcentrum hangt een klok. de juffies hebben horloges. ik heb
zand geschept en veel op de horloges gekeken. om 14 uur 50 keek ik
klok raam klok raam klok raam,....om deze tijd komt mama. het knappe
is dat niemand mij heeft verteld over klokken, en wat ze doen en
waarvoor ze zijn. ik heb dat dus helemaal zelf bedacht! vaak gebeurt
het thuis ook dat ik om 5 uur de kip uit de vriezer haal. mama had
niet de link met de klok gemaakt. nu dus wel. horloges vondt ik eerst
niet leuk. ik vondt het vervelend als mama er een aan had en keek
altijd of de visite een horloge droeg, even mouw omhoog....nu als we
wandelen gaan geef ik mama haar horloge.. niet vergeten!
Drinken doe ik nog steeds erg goed, wat een omslag.... helemaal niks tot niet te stoppen en dan nog steeds alleen sondevoeding. niks dan dat.

Geen opmerkingen: