25 september 2007

speeltuin

niet echt superweer, maar ja die kar he! we gaan naar epespeeltuin.
die hebben een kar. mama zoekt haar spullen bij elkaar en ik vind dat
dat te lang duurt en laat dat op mijn duidelijke wjze merken ook. het
duurtdaardoor nog langer want we moeten dweilen en poetsen....Anyway
we gaan tognog en de speeltuin is dicht... ik moet erg huilen. ik wil
de kar. de speeltuin hoort nu open te zijn..we gaan een rondje lopen.
een tractor op het molenwater, gvaarlijk met alleen een glibberig
modderpad en de helling die de tractor van het water scheid. we gaan
voorzichtig kijken. dan wil ik naar de schouwburg. deuren kapot,
hekerom, grote verbouwing....wat zit het tegen..ik wordt er niet zo
vrolijk van. ik laat me meesturen, en loop aan het handje onder toch
wel protest mee. een busje met karretje zorgt voor wat afleiding,
gelukkig. we gaan de speeltuin nig ff checken. OPEN!! mooi. ik ga naar
binnen er is niemand. het weer he! fijn voor mij. de kar mag uit
deschuur en ik ben helemaal blij. ook komt er een mevrouw met een
rolstoel met motor. lief van de mevrouw dat ik erop mag spelen en ook
even meerijden! haar zoontje doet heel gewoon tegen mij en vraagt of
ik met hem wil spelen. lEUK, zo kan het dus ook!
ik spuug savonds mijn kipjes voor de tweede avond uit..mama heeft
margarine gebruikt, ik wil net als altijd becelolie...drinken doe ik
nog erg goed. nu een liter sondevoeding perdag.

Geen opmerkingen: