24 oktober 2007

vallende tv's


vandaag kwam mijn grote zus en haar grote vriend op visite, dat vondt ik best gezellig. mijn grote broer was er ook. ik was er wel moe van hoor al die mensen, toen ze weg waren wilde ik niet wandelen maar lekker even op de bank met mama slapen.
tijdens de afwas gebeurde er iets vervelends, ik was aan het spelen met de tv. dat mag als mama afwast, meestal doe ik dan mijn vtech computer aan en ga lekker spelen, mama hoort dat in de keuken en weet dat ik niks gevaarijks doe. vandaag dus niet de vtech aan, maar gewoon de tv. dat is voor mama een teken om heel veel te kijken om een hoekje om te zien of alles wel goed gaat. gelukkig doet ze dat want vandaag deed ik iets wat niet helemaal goed ging. ik hield de tv aan de bovenrand vast, dat mag niet en ik ben al vaak gewaarschuwd, maar ja eigenwijs he!ik deed het dus iets te hard en de tv helde over................mama zag het en ,....we weten neit meer wat er precies gebeurde, heel gek maar ik zat ineens op de grond aan de andere kant van de kamer en mama had de tv in haar handen....heel gek is dat mama niet kan herinneren hoe en wat er gebeurde...ze denkt achteraf dat ze mij een flinke duw heeft gegeven, maar zeker weten doet ze het niet.anyway de tv staat nu niet meer op de kast, veel te gevaarlijk, ik ben erg sterk weet je. mama heeft de hele kamer moeten veranderen, we zijn een beetje verhuisd!!

Geen opmerkingen: