31 oktober 2007

vijf weken en een beren high five




waarom moet iemand vijf weken nadenken of er wel of geen plek is in de klas.................er is wel plek of er is geen plek.
een dikke vergadering lijkt me meer dan voldoende in geval van misschien kan het er nog wel bij.
maar vijf weken....
ach ja we noemen het dan maar het autie effect. dat kann mensen soms wel eens afschrikken weet je. neem nou zo;n straat boekenclub verkoper...Dag mevrouw , ik zie datu kinderen heeft , wij hebben een hele leuke aanbieding...kinderboeken..blah. als mama dan antwoord omdat ze al helemaal geen zin heeft in het hele verhaal over die fantastische goedkope geweldig goede super je moet ze hebben kinderboeken..hij is autistisch..volgt er al vaak een verontschudiging.....Echt..een vrontschuldiging. Dom he...alsof auties niet kunnen leren lezen....mama vindt het regelmatig grappig om de reactie te zien op het woord.....want ach ja weten zij veel. toch...en het bespaard ns weer een hoop gezwets... wat ook leuk is is de reactie van mensen in de winkels als ik lol heb..ik kan dan erg hard en gillen ..en soms ook gewoon gillen om het gillen want winkels klinken anders dan buiten....er wordt hier en daar wel eens geschrokken en er vreemd gekeken. best logisch want ik heb een flink volume. mama zegt dan altijd laat maar van je horen ..of wat kan jij hard gillen..ze vint het niet erg, en is er al wel aan gewend. Ik gil ook hard als ik iets niet leuk vindt...maar dat klinkt dus weer heel anders............o ja vandaag heb ik mezelf overtroffen
Het was slaaptijd, en dat mag ik op de bank...anyway datdoet er niet echt toe maar is relevant voorhet verhaal. als ik ga slapen moet ik op de bank en mag er niet af....en dat kan ik goed zonder probleem ....mama en ik dus op de bank....ik wilde mijn volkswagen..die ene daar op de grond....ik zit op de bank..mama op de bank....ik heb een dekentje....ik wil de auto....ooo..oo.t.t.t.oo.oo.o.o zeg ik..en ja ik krijg de auto, mama pakt he voor me en ze is erg happy, het is de eerste keer dat ik met een woord om een auto vraag. ik kan al wel een paar woorden nazeggen..en als mama zegt hoi koekie antwoord ik jojh baba. maar en vraag om een voorwerp als dit heb ik nog nooit eerder gedaan. Weer een beresterk staaltje van de jongen die niet sprak!!!!

Geen opmerkingen: