16 november 2007

lippenstift en in de doos










ik heb vandaag lekker met lippenstift gekrijt, op de spiegel op de tafel op mezelf. heel leuk hoor. ik heb mijn handen vol getekend en met mijn handen gestempeld. gewoon omdat het leuk was.
mama had ook dozen voor mij gepakt waar ik lekker in kon verstoppen. dat vindt ik altijd weer een leuk spel. KIEKEBOE...daar ben ik weer.....
overmorgen komt sinterklaas in de stad..boeien..vorige jaar zijn we ook geweest net als ieder jaar. dit jaar slaan we een keertje over. ik ga op het moment niet zo graag wandelen. ik vindt het veel te koud. ik ben niet echt blij als we wandelen moeten, we lopen regelmatig door weer en wind naar scool en dat is toch al gauw een uurtje heen en een uurtje terug. ik ben dan ijs en ijs koud. Ik heb nu wel een dekentje over me heen maar zomaar voor de lol naar een man met piet en schimmel kijken waar ik nix van snap en da die drukte eromheen waar ik ook al niet echt vrolijk van wordt...nee wij slaan dit jaar over.

Geen opmerkingen: