27 maart 2008

trots en oorpijn

dinsdag ging de telefoon. juffie belde mama. hij lijkt wel ziek. hij wil niks en huilt alleen maar. ok, dus taxibus gebeld en ik naar huis,mama vertelde de taxi dat ze de hele week neit hoefde te komen. echt ziek vondt mama me niet maar dat komt vast omdat ik thuis op mijn best ben. en besloot mama me maar een weekje uit te laten zieken. en op school voelde ik me echt niet lekker. iets onder de leden. ik was wel verkouden maar mama dacht dat ik al aan het opknappen was omdat ik lekker aan het rondspringen was. maar ja als het niet gaat dan gaat het niet. ik heb lekker thuis gespeeld. ik had voor de pasen mijn tas op school laten liggen en dus wist mama nog niet dat ik woensdag bijna een uur zonder arduinbegeleiding in de klas ben geweest. WOW wat knap vondt mama . ik had amper gemorken dat mijn extra begeleiding er niet was. het ging heel goed. anyway. knap dus.
donderdag zette ik de tv erg hard en hield steeds mijn oor tegen de luidspreker. hmmmmmdacht mama , oorpijn. (ik reageer anders op oorpijn dan je zou denken, als mijn oor zeer doe wil ik hard geluid. ipv stilte) mij oor was ook gloeiend en rood. mama vroeg of mijn oor zeer deed. maar ik reageerde niet echt of echt niet. dus geen pijn dus. wel vervelend maar geen echte pijn en ik ben een bikkel. maar savond werd het wel vervelend. ik werdt huilend wakker van de pijn. oorpijn doet echt zeer. paracetamol geeft wat verlichting. we gaan naar bed. om een uurtje of twee is de pijn ondraagelijk en ik gil het uit. ik kan niet meer liggen en kruip in het rond auauauauaua. mama doet nog eens paracetamol en ik kan weer slapen. toch ziek dus

Geen opmerkingen: