30 mei 2008

nog een puzzle



Het gaat erg goed op school. ik kan steeds beter in de kring zitten en stil zijn als de juf praat of voorleest. wachten is nog steeds best moelijk. maar dat is voor meer mensen een probleem. wachten bedoel ik.
Op school stonden twee grote bussen. van die ïk ga op reis bussen" ik werd er helemaal blij van. ze stonden op de plek van de paardentram...........ik had dus een grote glimlach op mijn koppie. mama legde uit dat de bussen voor een andere klas waren en dat ik niet met de bus mee zou gaan. of ik dat nu wel of niet snapte was niet duidelijk. toch gaven de bussen niet echt problemen in mijn gedrag dus we gaan er van uit dat het wel ok was.
ik heb eeb halve beker chocomelk gedronken op school....knap he!
thuis heb ik een moeilijke puzzel gehad, je moet er allemaal vormpjes in doen. en dan als je het niet op tjd af hebt springen alle vormpjes in de lucht...................

Geen opmerkingen: