22 mei 2008

schoolreis



het was wel heel spannend vandaag. de paarden zouden op school komen zei mama. ik ben dol op de paardentram! en ze had nog gelijk ook. we gingen op schoolreis. juf marijke ging ook mee. we gingen eerst naar de klas. het was erg drik in de klas want alle mamas en papas gingen zouden gaan zwaaien als we op schoolreis gaan. ik vondt dit best verwarrend. mama ging buiten wachten want het was echt superdruk. in de rij naar buiten. en ja hoor daar stonttie. de paardentram. ik ging met juf marijke erin zitten. en al gauw ging hij rijden. prachtig mooi. we gingen naar miniatuur walcheren. daar heb ik heel fijn gespeeld. er was ook een treintje. die vond ik wel het allermooist. en ben er natuurlijk ingeweest. ook met de juf. we gingen eten in het gras en ik heb heel netjes erbij gezeten, hoewel ik niet gegeten heb. ik ben de hele dag ook iet in de wagen geweest , maar die hadden we wel meegenomen, want misschien was het wel nodg , je weet maar nooit. maar ik heb het zo goed gedaan dat het niet nodig was. we gingen ook weer terug met de paardentram. terug naar school. daar stond mama. we zijn nog fijn naar mac D geweest. daar heb ik patat gegeten. en ik heb fijn nog even met de deuren gespeeld. langs de parkeer garage naar huis, met de lft gespeeld en dan nog even in de telefooncel gedoken, dat vindt ik de laatse paar dagen ook erg interessant.

Geen opmerkingen: