15 juni 2008

vaderdag



op school had ik een kado voor papa gemaakt. het inpak papier had ik ook zalf geschildert. ik begon met strepen. juf had om stippen gevraagd. dat ging een beetje langs mij heen totdat ik zag dat de kinderen om mij heen stipten. dat ging ik ook doen.
lekker weer vandaag dus op pad. we zouden papa gaan halen en naar miniatuur walcheren gaan. met het treintje rijden.
onderweg naar papa kwam ik een jongetje uit mijn klas tegen. dat was erg leuk. hij ging zijn broertje en later ook zijn moeder roepen zodat iedereen met mij kennis kon maken. hij probeerde ook mij te laten praten. :P
papa gehaald en nog een leuke dag gehad bij miniatuur walcheren. ik wilde wel in het treintje maar niet twee keer. vorige keer wou ik wel 10 keer. vandaag was ik erg moe. in het begin al. ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt en ook eet ik nog niet zo als voordat ik ziek was, en dat was al niet voldoende dus kun je nagaan dat ik best snel moe ben op het moment. we gingen ook nog even bij appie met de lift spelen... altijd leuk!

Geen opmerkingen: