17 juli 2008

rotterdam

naar neuro geweest. blah blah blah. ik mocht naar de gang...want ik had wel even genoeg witte jassen gezien de afgelopen weken.
vraagtekens bij de aanval van donderdag en ook de neurooloog denkt nu dat het iets anders was,.. maar wat is nog steeds een raadsel. het trillen en zo is veroorzaakt door de bloeding is de algehele mening...dus moet er nog steeds gekeken worden hoe dat heeft kunnen gebeuren om herhaling uit te sluiten.
op afd neuro heb ik al eerder een mri scan gehad. mama vroeg hoe dat gedaan was. algehele narcose zei de dok die dezelfde naam heeft als mijn kinderarts een sedatie is niet goed in mijn geval...daar bereik je niks mee. ( dat hebben we gemerkt )
dus mama is naar afd gastro gelopen en heeft voor dr l.I. egteveel een briefje achtergelaten want dr L.I. egteveel was effe lunchen. dat een sedatie niet genoeg is volgens dok heleboel van de neuro.
dok L.I. egteveel belde later terug en zei dat ze het in dit geval niet onder narcose kon en dat het nog een keer met sedatie zou gaan. maar dan wel met opname in dijkzicht...binnenkort een brief met datum en dinsdag een belafspraak met meer details......

Geen opmerkingen: