05 augustus 2008

hoezo paniek?


we gingen lekker met de fiets op pad. en we gingen naar de paardetram.net toen we aankwamen ging de paardetram weg. dat was jammer.de intertoys was er vlak bij. dus zei mama wil je daar kijken dan wachten we hier op de paardetram. BABA. ja dus. ik liep voor mama uit de intertoys in. toen zag mama mij even niet meer en bleef vlak bij de deur staan zodat ik niet langs haar naar buiten kon. mama dacht dat als ze verder de winkel in zou lopen ze mij misschien mis zou lopen. en dat gebeurde toch. ik liep naar buiten. en had eigenlijk geen zin om op de paardetram te wachten. ek liep naar miniatuur walcheren. mama had al snel door dat ik niet meer in de winkel was en vroeg het personeel om in het magazijn te kijken. ik was daar dus niet. mama ging zoeken bij de ijtent, en de andere paardetramstandplaats, bij de appie-lift en belde ook de politie, en mijn broer. die was ook vlak bij en die reed snel met zijn fiets naar het station omdat ik dol ben op de trein. maar ik was naar miniatuur walcheren. wisten ze niet dus. mijn broer was ondertussen die richting opgereden. mama was ook op het idee gekomen daar te gaan kijken nadat ze bij diverse winkels als hema en ijtent haar 06 achter had gelaten, mocht ik nog verschijnen. maar ik vondt het te druk in de stad. kermis enzo....ook de man van de post in zijn rode bus zou opletten of hij mij zou zien. mama kwam hem toevallig tegen op weg naar miniatuur en aangezien hij mij kent ....mijn broer zag mij het eerst, fladderend bij miniatuur...mama kreeg een sms en liep sneller door. alles bij elkaar nog geen half uur. maar het was wel heel gevaarlijk. vondt ik niet want ik weet toch de weg? mama zei dat ik niet alleen mocht gaan....ik snapte al die paniek niet , ik weet toch de weg. ik had geen zin om te wachten op de paardetram en zag er geen kwaad in om alvast naar miniatuur te lopen. ik vindt het daar erg leuk. trein en ijs. wat wil je nog meer.

Geen opmerkingen: