26 september 2008

wandelen


we zijn vanmiddag na school eerst thuis gaan eten. ik wou niet eten. daarna mocht ik kiezen wat we gingen doen en mama had pictoos klaar gelegd. maar daar zag in niet direct iets tussen dus zocht zelf een mooie picto uit. een banaan. ik gaf het plaatje van de banaan aan mama. of ik een banaan wou kopen.....baba ( = ja) of ik een banaan bij de appie wou kopen ..baba (=ja) . dus zijn we naar de appie gegaan en hebben bananen gekocht. niet dat ik bananen zo lekker vind ofzo. ik heb nog nooit een banaan willen eten. maar banaan vindt ik leuk. zomaar. ernie heeft in mijn computer spel ook een banaan en mijn andere spelcomputer spelt banaan en ik kan banaan ook lezen. dus bananen vindt ik leuk. na de bananen zijn we naar de mac gegaan. en daarna nog even gewandeld in de zon.

Geen opmerkingen: