29 oktober 2008

b a n a a n




bananen zijn de nieuwe chips.
ik eet nu haast geen sjippies meer. ben ze een beetje beu.
banaan zijn lekker. en geel net als de trein. lol
vanmiddag waren de bananen op. ik gaf mama de picto van banaan. het picto boek ligt voor de grijp in huis en het is ook de bedoeling dat ik er mee comuniceer. vaak is het zo dat mama met het boek komt zodat ik ets duidelijk kan maken. zoals gaan we naar mas. wil je met de fiets , met de wandewagen...de bus..gaan we trein kijken. alles heeft een picto. de appie ook.
ik pakte dus helemaal uit eigen beweging de banaan. en gaf die aan mama. ( dat is wel een pietsje verder dan stap 1 van pecs ;P) maar er waren dus geen bananen meer in huis , allemaal op.
dat vertelde mama aan mij. dus ik pakte de appie picto. en gaf die . duidelijk toch bananen op...dan ga je naar appie.
en dat is helemaal simpel nu appie op de hoek zit!!
mama heeft besloten om de pecs toch maar uit te breiden en niet te wachten op logo waar ik erg achter loop met pecs omdat ik gewoon geen picto voor blokken wil geven omdat ik niet met blokken wil spelen. ( en daarop een beetje beoordeeld wordt dat ik het eigenlijk niet zo goed snap , terwijl in wel in andere omgeving en met andere mensen hetzelfde kan) want het zou erg zonde zijn om deze kans te laten gaan. ik doe het nu net zo goed met pictoos. en dus heeft mama een paar nieuwe gemaakt. met woorden als ik wil en daar moet ik dan dus een plaatje aan koppelen. dit heb ik nog niet gedaan. nu hangt ik wil op de kast zodat ik eraan wennen kan.

Geen opmerkingen: