16 november 2008

sinter wie?





zaterdag zou hij dan dus komen met zijn boot. jah boeiend. ik wilde niet gaan kijken niet op tv en niet in de stad. omdat ik best verkouden ben zijn we ook niet gegaan. voor het eerst . we zijn nog elk jaar geweest. maar omdat ik echt niet helemaal fit ben en zaterdag liever thuis blijf slaan we over. op scholl komt hij ook nog zegt mama en dan kan ik hem van dichterbij zien. al die drukte in de stad is toch al iets waar ik niet vrolijk van wordt. ik houdt niet zo van mensen massas.
ik heb met mijn stempels gespeeld. ik kan al heel veel woorden maken. PHILIPS nutricia t mobile pickwick verschillende numberborden. 93-GG-GG, mijn favoriet. dit zijn allemaall oudere woorden die ik al een tijd niet gedaan heb. toch al bijna een jaartje maar ik ben ze nog niet vergeten en kan ze foutloos. ook mama en papa en vw.
achter picwick zet ik heel eigen wijs de r want dat staat op het doosje ook!! ®
ik vindt het heel leuk om de woorden te maken. ik heb ook UI gemaakt. omdat ik een ui wilde.
ik eet nog steeds ui. gewoon omdat het lekker is. gewoon uit het vuistje. net als een appel.
de fotoos zijn woensdag gemaakt. ik was toen ook aan het stempelen terwijl ik naar rtl 7 keek. ik kijk het liefst naar de beurs berichten. veel leuker als tekenfilms!! het is mijn lievelingstv zender. in het weekend rtl gp ( kan ik ook stempelen) een door de week rtl 7 , het nieuws het weer en de beurs........

Geen opmerkingen: