31 januari 2009

i know all about autism, i saw that movie


toen ik een koekje wou eten zat mijn half losse tand ietwat in de weg. dus heb ik er hard aan getrokken , wat best pijnlijk was. nog een flinke snok en hij was eruit. ik gooide hem op de grond. en was een beetje geschrokken van al het bloed dat ik nu in mijn mond had. maar dat was redelijk snel over en heb alsof er niks aan de hand was mijn koekje verder opgegeten. de eerste losse tand heeft erg lang losgezeten en ik had het niet echt in de gaten en het duurde een eeuwigheid voordat ie eruit was. de tweede was door flink wiebelen een stuk sneller eruit. de derde , deze dus heb ik een stevig handje geholpen. ben er nu wel aangewend dat er hier en daat iets losgaat ..en het doet me niet veel.
woensdag ben ik weer begonnen op school. het ging wel goed. ik was wel moe erna. donderdag ook gezellig maar erg moe. ik ben dan ook een dag of 5 zonder eten geweest. ik had niet echt trek met die pokkeziekte. ik was er flink akelig van.
vrijdag hebben we een fim gekeken. nou ja ik heb geslapen en toen heeft mama een film gekeken. snowcake. over een dame met autisme. een heel bijdehantebuurvrouw zegt in de film dus i know all about autism i saw that movie. deze film is een aanrader.
zaterdag ben ik naar het winkelcentrum gelopen want de vissticks waren op en dat is nu wat ik eet op het moment.meestal eet ik tamelijk eenzijdig , maar het wisselt wel steeds wat ik dan weer als eenzijdig eet. op het moment vissticks dus. gezonder als de kipcorn dat in elk geval.

Geen opmerkingen: