24 november 2009

rekentest

altijd feest! en erg leuk!
op school zit ik dus in groep 3. net als de normaale kindjes. dat is al bekend dacht ik. ik ga net als de gewoontjes om half negen in de klas. met mijn begeleidster juf nadia. die het nog steeds erg leuk en vol enthousiasme doet. dan eet ik op sommige dagen tussende middag op school omdat ik niet in de burt op school zit. en andere dagen eet ik thuis als ik smiddags vrij ben. op woensdag mag ik altijd fijn met de taxi door de macdrive. dat is
anyway ik zit dus gewoon in de gewone klas. en doe ook gewone klas dingen. schrijven rekeken gymen tekeken lezen.
pas geleden hadden we een reken test. voor het rapport. ik heb ook aan de gewone test meegedaan en wat denk je.....geslaagd met vlag en wimpel zei de juf tegen mama.

Geen opmerkingen: