18 maart 2010

backstabbers

laatste keer bij de neuroloog sprak deze man zijn bewondering uit en vertelde dat hij respect heeft voor de inzet en de dingen die mijn mama met mij bereikt heeft. bij het verlaten van het kantoor gebruike hij nogaals het woord bewondering toen hij mamas hand schudde en tot de volgende keer zei. vorige week vertelde een dame met ook gehandicapte kindjes dat mama erg trots mocht zijn op wat ze deed. mijn kinderarts vind dat mama het uitzonderlijk knap doet. mijn kinderpsygoloog praat ook over beondering. emergis zegt wat doe je hier je doet het zo goed dat wij niks eraan kunnen toevoegen. en dan krijgen we di 16 maart een brief dat een een of andere idioot mijn mama en mij heeft gerapporteerd bij buro jeugdzorg als foute boel. onderzoek is al afgerond. de brief betof kennisgeving van einde onderzoek. school huisarts en kinderafdelingpoitie waren benaderd. omdat er geen reden was voor zorgen of ongerustheid onderzoek afgerond. dus mama jeugdzorg gebeld. de idioot had iets gezien en verkeerd geinterpreteerd zei de vriendelijke jeugdzorgmeneer. als mama wil word het dossier vernietigd, ja de melding is annoniem en ja wij weten de naam, nee die mag jij niet weten. achterbaks en ongelovelijk laag laf. bij deze dagen we je uit om je bekend te maken.(WEGENS OMSTANDIGHEDEN IS MIJN HALVE POST ERAFGEVALLLEN) het dossier is inmiddels opgevraagd bij amk. daaruit hopen we te kunnen zien wie deze onzin op zijn of haar geweten heeft. het is zo dat het vaker voorkomt dat mensen met een speciaal kind een berg onbegrip krijgen over de opvoeding en of het gedrag van het kind. zelf hebben we ook al eens toen supernanny nog op tv was het advie sgekregen om maar eens een belletje te doen toen ik in de winkel uit mijn dak ging(KAI) anyway als je iets te melden hebt doe het dan tegen mij. en niet zo achterbaks en laf. het laatse woord is hier nog niet over gezegd.

Geen opmerkingen: