24 maart 2010

buitenspelen

woensdag was het lekker weer. eerst ben ik naar school geweest. en dan met de bus weer naar huis. en heel verassend is dat ik buiten wilde spelen. dat wil ik anders echt nooit. ik heb autoos gekeken nummerborden gelezen met katten gespeeld. o[ de hobbelhond geweest . en nog eens autoos gekeken. het was pas een uur of drie dat ik er genoeg van had en naar binnen wilde. volgende week ga ik bij appie een paaskoek versieren. ( mama denkt dat de thomas terapie mij goed heeft gedaan, buiten zijn er ook leuke dingen voor mij)
ochtend gesprek
s c h o o l ?
ja we gaan naar school.
M A A ( betekend nee)
ja we gaan naar sschool vandaag.
S C H O O L M A A
welles
H U I S
nee eerst naar school dan huis.
M A A
S C H O O L
ja ja ja ja ( toon van vader jacob)
JA AJA JA JA JA (KAI maakt het liedje af)

savonds wil kai altijd zelf de vis bakken en dat mag ook zelf omdraaen en op zijn bord leggen ect. hij zegt dan steeds K A I K A I wat betekend KAI DOEN. en kai mag het doen en hij kan het zooooooo goed! hij is de laatste tijd zo vooruit gegaan. er zijn steeds meer dagen met een sterretje!

Geen opmerkingen: