01 maart 2010

uitslag

de vrijdagse poep post heeft niks opgelverd. er zijn geen schimmels gevonden. wel fijn hoor want nu weet ik dat ik nog niet aan het schimmelen ben...we waren vrijdag gestopt met de sondevoeding nadat de dok iets zei over sondevoeding en waren overgestapt op water. wat al snel zorgde dat mijn buikpijnen verdwenen. de maandag erop vond de dietiste het toch beter om langzaam de sondevoeding weer op te starten omdat ik naders tekort zou krijgen aan voedingsstoffen. en dat is ook wel zo, maar ik kreeg al snel weer buikpijnen. vrijdag de 26de de uitslag van de poeppost en dat was dus niks gevonden. maar ik had erg veel buikpijn dus belde mama de kinderarts. die gaf het advies soja melk ipv koeiensap. en al snel knap ik weer op. nu moet ik woensdag naar het ziekenhuis omdat de dok mij graag in het echt wil zien.
maar eerst ga ik morgen weer naar school. ik heb in de vakantie vaak s c h o o l gespeld. en wilde graag weten wat er de volgende dag zou gebeuren. wel of geen school. mama had allemaal kaartjes opgehangen met vakantie slapen en school. dat was wel een duidelijk ding. elke dag haalden we er kaartjes af. ik bleef wel steeds vragen. en dan vertelde mama dat we morgen nog niet naar school gaan . met een glimlach speel ik dan verder.

Geen opmerkingen: