17 juli 2010

mc



lekker weer vandaag dus ik wilde lekker gaan fietsen. maar nog voor ik goed en wel de straat uit was veranderde ik van gedachten en wilde liever gaan lopen. het waaide toch best redelijk hard. we liepen naar de brug die net open ging maar ik vind even wachten bij de brug niet erg . ik vind het wel leuk om te kijken naar al dat verkeer en de brug die open en dicht gaat. er waren erg erg veel autoos.en als bonus reed de trein ook nog voorbij.ik had erg veel lol en moest er giechelen. wat uitzonderlijk is voor mij. want meestal tot altijd bewaar ik uitingnen van allerlei soorten emoties tot ik vindt dat ik in een vertrouwde omgeving ben. mama noemt dat binnenkai en buitenkai. anyway ik liep vrolijk verder en duwde mama die dan even wegrende en dan weer terugkeerde om mij te pakken. ik vindt dit een erg leuk spel. eerst deed ik dit alleen binnen thuis. later ook met de juf op school en nu ook in het wild buiten. op het meiveld was het feest. veel mensen veel muziek. en veel drukte. ik had niet erg veel zin om me tussen die massa te begeven maar ben wel fijn in de speeltuin wezen spelen. ook ben ik bij de kinderboerderij geweest waar mama liep te hiniken en briesen als een paard waardoor ik helemaal de slappe lach kreeg. ik heb de geitjes ook nog geaaid in het hok. ik had geen zin in konijn dus die hebben we overgeslagen. en het leukste daar vindt ik altijd het handen wassen na het aaien van de dieren. er is een buiten kraan en daar klieder ik de hele boel onder.na de speeltuin en de kinderboerderij wild eik nog steeds niet de massa van het southpark in en zijn we naar de mac gegaan waar het erg druk was , vanwege het festival. ik moest erg lang in de rij staan en raakte zeer gefustreerd en friemelde erg met mijn handen.wat uiteraard nieuwsgierige blikken opleverde vooral toen mijn fustratie groter en groter werd en ik er ook nog geluiden bij ging maken en niet op mijn plek belef staan maar rong ging dwalen en op de grong ging liggen voor de toonbank. mama vondt het goed dat ik daar ging liggen. ik doe er niemand kwaad mee. ook al ziet het er een beetje anders uit.en het geeft mij op dat moment wat rust. onder het motto als je er niet tegen kan kijk je maar de andere kant op heb ik fijn daar op de grond mijn rust teruggevonden. ik ging tegren verwachting in niet op mijn gebruikelijke plek zitten.(ik ben een gewoonte mens) maar koos een stoere barkrik uit en heb daat mijn happymeal opgegeten. daarna heb ik op de mcdonalds glijbaan gelgeden en mijn happymealspeeltje heeft ook enige malen gegleden waar ik erg om moets giechelen. na het spelen wilde ik graag nog naar de speelgoed winkel om te kijken maar toen ik t o y s vroeg aan mama zei ze dat het al best laat was en de toys winkels over 10 minuten dicht gingen . dus dat ging niet door. helemaal ok niks aan te doen ik ging nog een keer van de glijbaan en daarna rustig aan naar huis gelopen en af en toe wat gestuiterd en gehinnikt. ik was de hele dag bijna een binnenkai maar dan buiten. totdat we bij het station aankwamen en ik koos om met de bus naar huis te gaan want ik was toch wel moe van alles. op het moment dat ik op het wacht op de bus bankej zitten ging werd ik weer buiten kai en ik trok mezelf helemaal terug. gordijnen dicht magische jas aan en niet meer reageren op wat mama zei. wel alles horen want toen mama zei daar is de bus stond ik op en stapte in de bus. in de bus dito. totdat we vlak bij huis uit de bus stapte . ik veranderde weer in binnenkai die buiten was. ik maakte grapjes en lacht en rende in het rond.
de binnen kai gaat niet vaak naar buiten eigen lijk bijna nooit. de binnen kai gaat wel naar school. de binnen kai stapt soms in de nus maar zit nooit in de bus(TCR) de binnen kai zit nooit in een bushokje.

Geen opmerkingen: