14 december 2010

mijn naam is kai

.



zaterdag heb ik appelflapjes en worstebroodjes gebakken want zondag was er visite. normaal ben ik niet dol op visite en het gebeurd ook dat ik visite vriendelijk doch dringend verzoek te verdwijnen. vooral als ze een tas bij zich hebben of een koffertje een map en een pen. dat beloofd niet veel goeds meestal. maar de visite van zondag was betere visite. mijn grote kleine zus en haar grote grote verloofde, knuffelvisite. ik heb zelf fotoos gemaakt van mijn zus. en bas heeft voorgelezen van dolfje deze visite vind ik dus wel leuk.bas heeft een heel mooi schilderij van mij gemaakt. knap he!! op zijn site kun je meer mooie kunswerkjes zien

1 opmerking:

e.h. zei

sounds like a lot of fun. somebody is a really talented artist, your picture is beautiful!!!!