09 december 2010

zssssneeeuw



het sneeuwt het heeft gesneeuwt en het gaat nog meer sneeuwen. ik vind maar niks allemaal veel te koud. ik wil niet spelen in de sneeuw, niet in de tuin achter en ook niet de straat in. nergens heen. toch als we naar school gaan ben ik erg nieuwsgierig naar dat koude wit en pak het op met mijn handen. op school gaan we ook wandelen en ik heb er lol in. tot mijn enkels in de sneeuw. maar dit is eenmalig. ik ben liever binnen. toch wil ik savonds wel even in de tuin spelen. dikke trui jas schoenen handscoenen sjaal muts helemaakl ingepakt stap ik verwachtingsvol de sneeuw in. maar binnen 3 minuten heb ik het alweer gezien. en ik wil naar binnen. nee sneeuw is niet mijn ding........

1 opmerking:

e.h. zei

Love you sweetie, I also don't like the snow, too cold. You and Mommy and Daddy can visit me in Florida as soon as i get there, there is no snow there, it's warm...YEA