28 maart 2011

weg trein




woensdag middag komt mama me uit school halen met de fiets. dan fietsen we naar mini mundi om naar de treintjes te kijken. dat vind ik daar nog steeds het aller allerleukst. jammergenoeg scheen de zon niet maar echt koud was het ook niet. dus lekker op de fiets naar het petpark. de gele modeltrein van de ns reed niet. ipv daarvan reed een model lokomotiefje, een rode. omdat de rode trein geen karretjes of wagonnetjes erachter had was ik gauw uitgekeken. ik wilde binnen in het restaurant mijn boterhammetje opeten en snel weg. het begon nu ook wat te regenen. ik houd niet van regen. maar een happy meal maakt veel goed! omdat het ernaar uitzag dat er meer regen zou vallen zijn we naar huis gefietst. fietsen vind ik leuk. ik zit heerlijk voorop de fiets met een grote glimlach op mijn gezicht. ik trap niet altijd mee en zet dan fijn mijn voeten op de voorste stang van de mooie rode fiets.
ik ben verkouden. ik hoest en proest ervan. het heerst zegt mama en snuit mijn neus. alsof ik weet wat er goed helpt eet ik voor eht eerst sinds lange tijd rauwe ui. gewoon uit het vuistje. ik pel zelf de ui.zeg niet lekker en neem een flinke hap

Geen opmerkingen: