17 april 2011

letters


jes en bas brachten afwrijfletters mee. ik heb hele mooie woorden mee gemaakt. even met een potlood krassen en ze staan op het papier. ik heb ook om mijn arm en been en op mama mooie tattoos geproduceerd.
ik zing graag liedjes. en er zitten heel duidelijk herkenbare woorden in. afgewisseld met wat meer onverstaanbaare varianten. maar je kunt heel goed horen dat ik dit is mijn neus en dit is mijn kin zing.
zomdag ben ik met papa en mama wezen wandelen. het was zo mooi weer vond mama en ik moest maar eens wat zonnestraaltjes gaan absorberen. dat is gezond zegt ze dan. ja dat zal allemaal best wel maar ik had toch echt gezegd dat ik er geen zin in had. nou wij dus lopen en dat deed ik wel goed enzo. kwerd er wat moei-ig van maar het was ook loom weer. ijsje eten enweer naar huis. thuisgekomen bleek dat het rondje lopen niet helemaal goed was gevallen. want ik heb een flinke gilaanval gehad. beetje overprikkeld?? het was best druk op straat, maar onderweg heb ik wel gelachen enzo. en mijn ijs was ook erg lekker. was het de druk van morgen is het maandag en dan weer naar school? dat zou heel goed kunnen want op zondag begin ik al erg vaan tegen die akelige maardag ochtend te protesteren.

1 opmerking:

e.h. zei

i can't wait to see you again and then you can sing to me. maybe you can teach me the words and we can sing together....i love you very much....keep talking!!!!
grandma.