01 december 2011

update december 1-12




sinterklaas boeit me niet zo. het zal allemaal wel. ik ben onlangs gestopt met eten. en krijg weer hier en daar wat nutricia multifibre. de sondevoeding. niet te veel. anders ga ik nooit meer eten vind mama en wen ik er te veel aan. ik moest er inderdaad aan wennen. ik eet al ee tijdje vreselijk slecht en dan ineens zon zware vulling in mijn maag. maar ik wen er langzaam aan en laat het gebeuren.
je zou denken pepernoten marsepein chocolade letters kikkers en muizen.........daar gaat ie van overstag. think again. niet dus. ik heb totaal geen interesse en eten en in sinterklaas. als ie ergens te zien is wil ik er niet heen. ook de intocht had ik niet willen zien . wat dan weer verstandig is want het is erg druk dan. maar op tv wilde ik ook niet kijken en veranderde het kanaal in tommy teleshopping. dat vind ik nou wel leuk. al die herhalingen. fijn voorspelbaar. en dan telefoonnummers, allemaal opgelezen door tommy.
op school werd uiteraard ook sinterklaas gevierd en hebben we lootjes getrokken en surprises gemaakt. ik heb ook een surprise gemaakt en gekregen. zie de fotoos. de thomas had ik gekregen. mooi is ie he!! er bij zat een goed geschreven gedicht over oa mijn liefde voor schuifdeuren. zelf had ik een diorama in elkaar gezet, samen met mama.
ik wacht nog steeds op gordon. gordon komt helemaal uit texas. gordon is electrisch op een spoor en hier bijna niet te krijgen, overzee is ie wel verkrijgbaar.
ik speel veel met mijn asus die fijn over hebt www raast. ik zoek films op youtube van thomas en gebruik de zoekmachine van youtube en google alsof het niks is. ik type gordon en bachmann (dit is het merk) en krijg geweldige filmpjes en plaatjes op mijn scherm. ik kan dit wel een hele dag doen.
ik ga ook nog graag trainspotten ondanks de ijzige kou. ik kan dit een paar uren volhouden. en wacht dan op een trein die een tot twee keer perhalf uur voorbij raast en maak er een filmpje van. heerlijk vind ik dat.
op zaterdagen blijf ik het liefste thuis. als de zon schijnt neemt mama me mee op de fiets . geen zon, dan wil ik echt niet naar buiten. ik ben wat verkouden dus ik heb een goed excuus. ik vermaak me thuis wel met mijn vsmile en mijn treintjes en uiteraard tommy en youtube.
ik maak hele lange treinen en laat ze door de kamer rijden, samen met mama.

Geen opmerkingen: