26 januari 2012

patat

na een lange tijd van niet eten , of bijna niet eten eet ik nu frietjes.
niet helemaal gezond. dus kocht mama een speciale frietjes oven. zodat dit ongezonde hapje toch iets minder ongezond is. op deze manier is mijn portie patat niet meer dan 150 kcal. mayonaise blief ik niet. dus het valt reuze mee. we moeten namelijk wel op mijn gewicht letten, ik was pas van medicatie enorm aangekomen en kom nu langzaam terug naar een gezondere aantal kiloos. ik pas weer kleding die ik een jaar lang niet aankon. dat is wel heel fijn. ik heb van oma uit amerika destijds hele mooie thomas shirts gekregen. thomas de trein, daar ben ik helemaal dol op en die kan ik nu weer heel fijn aan!
ook zijn er momenten dat ik weer wat meer geluid maak. soms bestaande woorden en soms ook gewoon een lange klank, een aa of een ooooo in verschillende toonhoogtes. het lijkt een soort mantra. ook benoem ik soms terwijl ik speel mijn trein. of vertel dat de karretjes LOS zijn terwijl ze eigenlijk VAST zitten. dat is een spelletje waarbij ik mijn omgeving voor de gek houd. een soort van kai humor.

Geen opmerkingen: