07 juli 2012

vakantie

ik ben heerlijk relaxed in de vakantie. ik hoef lekker niet naar de vakantie opvang. ik vind het ook ietwat te druk. de groep op school vind ik doorgaans wel leuk.maar zo in de vakantie tijd is er daar wat meer chaos. er zijn wat meer andere kinderen van arduin van andere lokaties. en het gaat minder volgens het structuur dat ik gewend ben. er is gewoon minder structuur, en dat is niet eens zo vreemd hoor want het is tenslotte vakantie. maar ik kan daar niet tegen. het koste mij niet veel tijd om aan de vakantie thuis te wennen en ik geniet met volle teugen. het valt bij mama erg op hoe veel meer relaxed ik ben. heerlijk zen en zo, wat dat ook mag wezen.
we hebben een leuke kruimeldief die even mijn aandacht kreeg , maar al gauw vond ik het minder boeiend, maar heb er wel even leuk mee gespeeld. ook hebben we een nieuwe bank, waar ik heel goed op kan koprollen. ik vind het erg leuk om er vanaf te koprollen en doe dit dan ook regelmatig. ik heb al veel blauwe plekken, ook al levert de vakantie me niet erg veel stress op, er zit toch nog heel wat te verwerken stess in mijn hoofd en dat uit ik op deze manier. mama legt kussen op de grond maar ik geloof dat ze niet snapt dat het juist op de knal en de boem en de sensatie van de pijn van het vallen gaat. ik heb mega blauwe plek op mijn schouder en stuitje. maar ik val en rol fijn door totdat ik na een tijdje van de stress af ben en nu val en rol ik wat minder. ik krijg meer rust in mijn hoofd. ik heb het leuk in de vakantie. grotendeels, dat is een ding wat zeker is, ja er zijn momenten dat ik flink laat horen dat ik echt wel er ben. maar alll over heb ik een top vakantie. ik geniet van het niet naar school gaan. toch is de dreiging er en vraag ik elke dag minstens vier keer hoe lang er nog vakantie is. ik wil altijd vakantie!!!!

Geen opmerkingen: