11 september 2006

de ontsnapping

Bij fisio vandaag was het zoals altijd erg leuk. Spelen met marrianne noemt mama het. Ik heb lekker gerold en geschommeld. Buiten was het erg lekker weer. De ramen waren open, om wat frisse lucht binnen te laten. Ik ben toen lekker ondeugend door het raam naar buiten geklommen!.....Pak me dan..als je kan.....
hierna zijn we een jas voor mij gaan ophalen. Bij de konmar. Mama dacht me voor te gek te houden door een achteringang te gebruiken. Je moet weten dat ik een hekel aan de konmar heb. Ze hebben daar van die rot TL verlichting waar ik echt niet tegen kan. Ik moet daar van huilen en als het lang duurt ook we. gillen. Gelukkig ging het allemaal heel snel. Toch moest ik huilen. Het doet echt zeer aan mijn ogen en dat geluid.. ik kan er niks aan doen. Ik kan er echt niet tegen. Maar de jas is wel mooi! We waren dus best snel weer buiten want de jas was al gereserveerd. het was nog steeds lekker weer en we liepen verder langs het buitenzwembad van middelburg. Jammer dat ik mijn zwembroek vergeten was....
Richting schouwburg gelopen, zoals je al weet een van mijn favo plekjes. Op het molewater heb ik lekker zelf gelopen. Tot ik een hele mooie vrachtwagen (die zijn tegenwoordig mijn favoriete autoos) zag. Hij reed achteruit, met knipperende lichtjes enzo. Het spreekt voor zich dat ik toen op het hoekje bij de bushalte niet verder wilde lopen, maar eens even goed naar die mooie knipperende tuterenede oranje vrachtauto wilde kijken. Ik ben er bij gaan zitten omdat ik best wel moe was geworden. Mama kwam naast me zitten. Midden op de stoep. Stoep, schoot, stoep schoot......hmmm. dus ben ik bij haar op schoot gekropen en hebben we samen naar de vrachtauto gewezen en gekeken. We zin nog een tijdje lekker relaxt blijven zitten om naar de voorbijzoefende autoos te kijken. En eerlijk gezegd weet ik niet wie er meer lol in had, mama of ik.


Geen opmerkingen: