15 september 2006

leuk he!



De ellende van gister ben ik vergeten. ik heb lekker met autootjes gespeeld en water ingeschonken. lekker een dagje thuisgebleven en met mama gespeeld.
Mama heeft vandaag het C I Z gebeld voor en verlenging van het pgb. hopelijk gaat dat lukken, via het ciz , want mama wil het via het ciz regelen en niet via andere instanties. Autisme valt onder jeugdzorg omdat ze vinden dat autisme een psygiatrische stoornis is. Maar mijn mama is eigenwijs, net als ik trouwens. Ze vind het een neurologisch ding en zeker geen psyg ding.
Het zit volgens haar vooral in de verwerking van gegevens enzo. en in mijn geval vooral een communicatie probleem. Ze heeft wel een punt. Kijk neem nou koelkast moeders, het was toch eerst allemaal hun schuld? en blijkt dat dus even helemaal fout te zijn! dus psygiatrisch probleem? daar zijn nu dus twee dingen mis mee. Psygiatrisch en Probleem. het is gewoon een andere benadering, een andere belevingswereld, een andere werkelijkheid. Misschien wel een mooiere werkelijkheid. Dus laat me zijn wie ik ben en wie ik wil zijn. Ik doe dingen anders, anders dan jij. Maar dat is mijn goed recht. Ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op!

Geen opmerkingen: