21 september 2006

een nieuw gezicht

Vanmorgen met nic gespeeld, en ze had een hele mooie tractor meegenomen! wow! Hij lijkt op de tractor van marrianne. Die haal ik daar meestal als eerste uit de kast. En nu heb ik er **HOERA** zelf ook een. Helemaal blij dus. 'smiddags kwam tamara kennismaken. Dat vond ik wel een beetje eng-iig. Maar ik denk dat ze wel ok is. Want ik heb haar wel even aangekeken. Dat doe ik niet bij iedereen. Niet meteen in elk geval.
Mama en ik zijn ook nog even gaan wandelen 'smiddags, het was best een warm dagje..Eh hee het is nu al bijna slaaptijd en ik heb nog niet genoeg streken uitgehaald. hmmm in het keukenkastje ligt fixomull (sondepleister) als ik even mijn best doe kan ik daar best bij,....Ja hebbes. Plakken kan ik best zelf. Deze nieuwe rol is best lang!! oeps daar komt mama...HEE ik ben nog niet klaar , waarom pak je het nu af? ik heb nog maar de halve rol geplakt...
Ok, dan ga ik wel even iets in de tuin doen...Moet ik slapen ok, ik ben ook best moe. De tractor? die heb ik al klaargezet. die mag mee..

Geen opmerkingen: