18 september 2006

mac


Mensen doe me een plezier, Stop met staren. Als ik bij Mc Donalds een happymealtje krijg en er eigenlijk niet in geinteresseerd ben maar alleen met de schuifdeuren wil spelen, Eet dan gewoon door.
Als ik met mijn mama door de stad wandel staar dan niet zo naar mij in mijn wagen. en als je kind vraag wat is er met dat jongetje doe dan niet alsof je neus bloed. alsof je het niet hoort alsof je mij niet ziet alsof ik niet besta. Wat geeft het als je je kindje vertellen moet dat niet iedereen hetzelfde is, dat er ook mensen , kinderen zijn die ziek zijn en daardoor een grote pleister op hun gezicht hebben. En voor de mensen die blijven staren de volgende boodschap, als je zo nieuwsgierig bent, vraag het dan gewoon. Dat mag best. Dat is helemaal niet erg. Ik snap best dat het er misschien verontrustend uitziet. Die grote pleister in dat slangetje uit mijn neus. Maar stop met dat gestaar.

Geen opmerkingen: