26 november 2006

kijken naar de trein


We gingen wandelen. om precies te zijn mama zijn zullen we gaan wandelen en ik klom in de wagen. wat denk je dat hoef je geen twee keer te vragen!! wandelen doe ik graag. Ok wij naar buiten door de verchrikkelijke modderpoel die onze straten zijn geworden sinds ze bezig zijn met het vervangen van dingen in de grond. Wat? weet ik veel. Wel is het leuk dat er veel autoos voor nodig zijn!! :P
We liepen dus , hier en daar een auto aangeraakt en een logo aangetikt. erg leuk dat zoveel autoos dezelfde logoos hebben, en weet je op het stuur zit er ook een!! meestal dan. Erg interessant! mama vroeg of ik naar de trein wilde kijken , als antwoord gaf ik mama een kusje, dat betekend ja graag!! en dus wij naar de trein. We hadden erg veel geluk en er reed er net een het station binnen!! We bleven kijken tot de trein weg ging. Mooi hoor, zo groot en geel!!
Eerst was ik er erg bang voor.
Zo verder wandelen, wat zeg je mama, ... en ijsje? eh, kom eens dichterbij,.. dan krijg je een kusje,... ja dus,.. lekker een ijsje!!

Geen opmerkingen: