29 november 2006

ziekenhuis



Naar het zieknhuis, met de bus. de bus is leuk. Ik kan dan lekker naar buiten kijken. Bij de dokter vond ik het minder leuk. Maar ze deed gelukkig alleen met mama praten. De dietiste was er ook. Nu is er besloten dat ik meer water krijg. We gaan van een halve liter naar 7,5 in de nacht . Dan overdag ook nog wat zodat ik op een liter kom. dat is beter want ik zit nu al bijna 4 maanden op 0.6 liter. En dan ga je toch tekort krijgen. Dus vroeg mama of het mocht. En ja dus. Ook is er afgesproken dat doktor heleboel met de doktor in rotterdam gaat bellen over de pegsonde, want er zijn in rotterdam helemaal geen onderzoeken gedaan. er is alleen gesproken over de behandelingen van de oorzaken. en niet over het probleem zelf. Mama had er wel naar gevraagd maar mevrouw doktor rotterdam had er geen idee van. maandag moet mama doktor heleboel bellen, dan hoort ze meer. Ook moet ze een eetdagboekje over mij bij houden want mama vind dat ik minder eet , en dankt dat dat ook wel door de depakine komen kan.
We zagen ook nog een mooie auto.

Geen opmerkingen: