25 maart 2007

fietsen hier afslaan?


onderweg naar mc zagen we iets geks dat mama wel even wil posten, fietsen hier oversteken!?! en dan ....de boom in? gelukkig waren wij niet met de fiets. en konden we gewoon doorlopen naaar McD.
Mama was deze keer niet mijn kleurplaat vergeten en heeft hem bij de andere tekeningen aan de muur gehangen. inleveren voor de wedstrijd kan tot 31 maart. Er zaten erg mooie ingekleurde bij. Ik vind mijnes het mooist!! Dat is de onderste op de foto. Mooi volgekrast, lekker creatief!!
het was vandaag erg lekker weer en we zijn ook nog even bij mijn grote broer langs geweest. Hij woont vlak bij Mcd, de bofkont!!

1 opmerking:

. zei

whaha omg die verkeersbord gedoe is te dom =']
de tekening is mooi =]
enenen ik ben zo benieuwd naar mon zn kamer =']
je moet ff zijn nummer mailen, ik vind dat we eerder moeten afspreken, maar dan wel met mooi weer natuurlijk..