26 maart 2007

soep













In de tuin staat een bank, Daar klim ik welleens op om naar de buren te gluren. Als er niemand in de tuin is om te begluren ga ik naar binnen om soep te maken. maar in welke pan deed mama dat nou ook alweer.......ik probeer het wel zonder pan.
Vandaag ben ik erg ondernemend, ik krijg het voor elkaar om spullen van een 1 m 75 hoge kast te pakken, via stoelleuning en tvkast. Ook maak ik vandaag de poort open, waarvan mama dacht dat ik dat nog niet kon,..........eh mama kijk daar eens mijn tractor. kan ik op staan......
Wat ik al langer kan is de voor en achterdeur sleutel van elkaar onderscheiden. en ook kan ik ze allebei gebruiken. Mama zegt dat ik 4 ben en me ook zo moet gedragen, maar ik weet dat ze een grapje maakt en dat ze erg trots is.
He is echt zo sinds dat die enge neussonde eruit is gaat er een wereld voor me open.

Geen opmerkingen: