06 maart 2007

H2O

We gingen vdaag boodchapjes doen, Nic kwam, vind k altijd erg leuk.ik heb eel zittne glimlachen. Het is zo leuk om weer thuis te zijn en weer gewone dingen te doen Ze had ook een kaart gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag, lief he!
mama kocht konijne kaas. thuis maakte ze cracker met die konijnekaas en sneed ze paasbrood speciaal voor mij omdat ik dat zo lekker vind, maar wacht us even ik wil konijnekaas en een cracker. ik pakte mamas andere cracker den deed er konijne kaas op. en heb um opgegeten. ja zekers OPGEGETEN. maar ik kannog meer. ik kan ook,.....................DRINKEN. mama had een kopje koffie en een glaasje water gepakt, we gingen samen gezellig zitten en mama dronk haar koffie, en ik? Ik dronk mijn water. Mama werd helemaal dol. heel leuk allemaal.
later vroeg ik zelf om water in de keuken en nam nog wat slokken. later die middag kwa marieke van de thuiszorg, om te draaien en te dompelen, een keertje voordeon en dan kan mama het ook verder doen.. Ik heb wel even gehuild, maar niet de hele tijd. ze zeiden klaar en ok dan is het goed. klaar met mijn buik, ik stop met huilem. Marieke zie dat ik het heel goed gedaan heb. tegen mama zei ze dat ze vond dat ik zo groot was geworden sinds augustus vorig jaar toen ze me voor het laatst had gezien, en ook zo veel minder bang en heel flink. ze zei dat elk kind wel zo reageert zoals ik nu deed. knap he!! Anyway ik was nog niet klaar, voor het slapen gaan vrog ik of mama nog iets voor me wou pakken. Je auto? Je deken?
eh mama weet je nog wat ik altijd wou een tijdje terug?
OOOOOOOOOOh zei mama wil je water
ik lachte naar haar , goedzo mama
Ik kreeg water en dronk er van. zette het opzij en ging later nog een keer drinken en gaf mama ook wat.
Ok hier aat ie dan: meneren en mevrouwen doktoren, hier volgt een speciale mededeling. Weten julie nog van dat jongetje dat niet wilde drinken omdat het ziek werd en dat julie toen dachten dat er een flinke kans in zat dat het jongetje gedragsmatig niet wilde? dat jongetje had vreselijk last van een bactereiale infectie en ook een vreselijke last van zijn sonde. het is geen gedragsprobleem. het is een jongetje dat zich heel goed kan aanpassen als ie maar de tijd krijgt. in rotterdam was er ook een dokter die mijn hartslag mat zonder dat ik heb gehuld , echt waar. en dokter heleboel, vind ik en mama een hele goede dokter, ook al moet ik dan wel huilen. zei stond erop dat er ook biopten zouden worden genomen bij de operatie.(uitslag over drie weken) . Kijk alles bij elkaar opgeteld, ik drink al een hele tijd niet, infectie aangepakt, sonde uit mijn neus en ik drink vandaag al $ keer. gedrags probleem,.....................THINK AGAIN

Geen opmerkingen: