09 april 2007

dagje op stap









we gingen bij de trein kijken, naar Mcd, kwamen op de terug weg de paarden tram tegen, alle schuifdeuren waren dicht. Maar er was ijs, ik was dus helemaal in mijn noppies, Kun je wel zien op de fotoos, de speeltun was ook erg leuk, maar ik was even in de war, ik wilde iets en vond dat mama dat niet mocht doen ik moest verschrikkelijk huilen en vroeg een mevrouw mee te gaan naar de skelter, ze ging mee, en maakte samen met mij de aanhanger vast. toen zette ik mijn vrachtwagen erachter en was ik weer tevreden. ik vondt het erg vervelend dat grotere jongens tikkertje gingen doen terwijl ze op de skelter zaten. ze botsen overal tegen aan. gelukkig zie mama dat ze van de skelter afmoesten omdat ie anders kapot zou gaan en kon ik er lekker weer op.

Geen opmerkingen: