08 april 2007

schrijven op de muur



Met krijtjes hebben mama en ik op de muur getekend, geschreven eigenlijk. Schrijven vindt ik leuker als tekenen. Dat doen we samen. Mama houdt mijn hand vast. Ik vind daterg leuk en vraag mama ook om mijn hand vast te huden en samen letters te maken. Op de muur schrven we pickwick en t mobile, Hema en McDonalds. Sinds vandaag heb ik ook gezien dat er bij McD en bij pickwick een kleine R in een circel staat. Ik wed dat de gemiddelde T-drinker dat nog niet is opgevallen, naast de laatse K van pickwick. anyway ik vindt het erg boeiend. Mama was het ook nog niet eerder opgevallen, maar ze leert snel. Ze ziet wat ik zie. Maar ik moet het wel aanwijzen.
Mijn grote broeer was er ook nog met zijn scoot ding. hmm
, erg interessant. maar als ik groot ben wil ik een vrachtwagen met drie aanhangers!!

Geen opmerkingen: