09 oktober 2007

2 oktober, zeven en 8


op het kdc heb ik aan tafel gewerkt, net als de andere kinderen,
drinken ...nee dank je..een rietje?...nou een beetje dan...
daar is mama,<<johh baba>> zo zeg ik HOI MAMA ,..knap he! kom op we
gaan zegt mama dag juffies..we gaan ook rietjes kopen, mama hoopt dat
het helpt. in de winkel vinden we ook de zeven en de acht.
leuk...onderweg naar huis blaast mama de 8 op..ik vnd het supermooi en
ga op zoek naar de 8..ik vind er veel op autoos, nummerborden , je
weet..ik raak de acht-en aan. mama blaast de zeven ook op. de zeven
vindt ik nieterg boeied, ik bijt erin.pssssssssst.. platte 7! we komen
langs de verkeerslichten op de kaai....er zit een knopje..als je erop
drukt gaat het van tik tik, net als een horloge. dan wordt het groen
en tikt het snel , om vervolgens weer langzaam te tikken. ik vind het
erg leuk om bij het verkeerslicht te hangen. met mijn oor tegen de
paal..als er mensen komen..tiktik.ik druk niet op de knop, raak um wel
aan maar druk niet, want ik weet als ik op het knopje druk dan gaan we
ook oversteken. ik wil kijken en luisteren. dit doe ik dus..een dik
half uur. dan druk ik ook op de knop.we steken over

Geen opmerkingen: